درباره من

دیجیتال مارکتینگ یکی از اثرگذار ترین شیوه های بازاریابی در سال های اخیر بوده است. اما من کجا ، این راه بی پایان کجا؟!؟

همه چیز از ۹ سالگی شروع شد. مادرم با زور و اجبار مادرانه من را در یک آکادمی زبان انگلیسی ثبت نام کرد. در سنین نوجوانی مسحور کامپیوتر و اینترنت شدم و بعدها اولین تخصص خودم را در زمینه طراحی و پیاده سازی UI ، از طریق مطالعه سایت w3schools (به مدد تسلط بر زبان انگلیسی ) بدست آوردم و خیلی زود با حقوق ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان (!) مشغول به کار شدم. بعد از آن علاقه زیادم به طراحی گرافیک دیجیتال باعث شد به کار با چند نرم افزار گرافیکی تسلط پیدا کنم. در این بین شغل های زیادی را تجربه کردم مانند : طراح گرافیک ، دفتردار مدرسه(!) ، طراح وبسایت و مدرس زبان.

تا اینکه بالاخر از یک مجموعه صنعتی دعوت به کار شدم. آنها به کسی نیاز داشتند که به طراحی و مدیریت وبسایت ، کار با نرم افزارهای گرافیکی ، سرچ و تحقیق به زبان انگلیسی و ادبیات نوشتاری تسلط داشته باشد. به لطف تجربه در تمام این زمینه ها بعلاوه زنگ های لذت بخش انشا در دوران مدرسه ، در بهترین و متناسب ترین جایگاه شغلی دنیای خودم قرار گرفتم یعنی ” کارشناس دیجیتال مارکتینگ “.
کتاب و مقاله خواندم ، درباره زیر و بم داستان برند های مختلف تحقیق کردم مثل : اپل چگونه محصول جدید خود را معرفی میکرد ؟ بزرگ ترین شکست کوکاکولا چه بود ؟
چند کمپین تبلیغاتی طراحی و اجرا کردم و  در میان بهت و حیرت بعضی از آدمها با کمترین هزینه به نتایج بسیار ارزشمندی رسیدم .

اکنون مشاور دیجیتال مارکتینگ دو مجموعه صنعتی و یک مجموعه فروشگاهی هستم و از خداوند، خانواده و همسرم بخاطر تمام اینها سپاسگزارم 🙂